Eindelijk een transparant en eerlijk energietarief

Met Bolt bieden we een antwoord op een misleidende energiemarkt. We bieden een eerlijk tarief aan energie-afnemer én -opwekker. Geen verborgen kosten, geen ingewikkelde vaktaal - alleen duidelijke informatie over je energieverbruik en kosten.

Producer Kris
KrisEnergie-opwekker uit Wetteren

Dit krijg je altijd bij Bolt

  1. 1

    Duurzame stroom van een lokale energie-opwekker

    Zo weet je waar je stroom vandaan komt en waar je geld naartoe gaat. Duurzaam en transparant.

  2. 2

    Een klantendienst die jou met plezier helpt

    Daan, Marianne, Noa en de rest van ons team luisteren en nemen de tijd om jouw vragen zo goed mogelijk te beantwoorden.

  3. 3

    Met je online klantenzone heb je alles zelf in handen

    Je energieverbruik opvolgen of je voorschot aanpassen? Dat kan je eenvoudig doen via jouw eigen My Bolt-account.

  4. 4

    Je wordt lid van onze changemaker community

    Samen met al onze energie-opwekkers en -afnemers maak jij impact.

Al onze tarieven op een rij

Wij bieden 4 tarieven aan. Afhankelijk van je persoonlijke voorkeur kan je kiezen welk tarief het best bij je past.

  • Type tariefVariabel
  • Platformkost per aansluiting€ 10,99 /maand
  • VoorschotMaandelijks
  • DomiciliëringOptioneel
  • KlantendienstTelefoon & Digitaal
  • FacturenPapier & Digitaal
  • RegioVlaanderen, Brussel

Veelgestelde vragen

  • Voor onze diensten en het optimaliseren van ons platform betaal je maandelijks een vaste platformkost aan Bolt. Dit is de kost op je energiefactuur die naar Bolt gaat. We gebruiken deze kost onder andere om jouw online klantenzone My Bolt te onderhouden, de administratie met je energie-opwekker te regelen of onze klantendienst van gemotiveerde werknemers te voorzien. Maar bovenal om onze missie waar te maken: een duurzaam stroomnetwerk voor een klimaatneutrale toekomst.

  • Ja. Je kan op elk moment veranderen naar een ander tarief. Houd er rekening mee dat je bij Bolt Vast hebt gekozen voor een vast tarief voor 1 jaar. Wanneer je binnen het jaar verandert naar een ander tarief, moet je wel de platformkost voor een heel jaar betalen. 

  • Aan het begin van iedere maand wordt er een geüpdatete versie van de tariefkaarten op onze website gepubliceerd. Deze kan je hier vinden. Daar kan je al de details over je energieprijs terugvinden.