Eindelijk een transparant en eerlijk energietarief
Dit krijg je altijd bij Bolt
Duurzame stroom van een lokale energie-opwekker
Zo weet je waar je stroom vandaan komt en waar je geld naartoe gaat. Duurzaam en transparant.
Een klantendienst die jou met plezier helpt
Daan, Marianne, Noa en de rest van ons team luisteren en nemen de tijd om jouw vragen zo goed mogelijk te beantwoorden.
Met je online klantenzone heb je alles zelf in handen
Je energieverbruik opvolgen of je voorschot aanpassen? Dat kan je eenvoudig doen via jouw eigen My Bolt-account.
Je wordt lid van onze changemaker community
Samen met al onze energie-opwekkers en -afnemers maak jij impact.
Al onze tarieven op een rij
Wij bieden verschillende tarieven aan. Afhankelijk van je persoonlijke voorkeur kan je kiezen welk tarief het best bij je past.
Doe extra voordeel met Plenty
Met Plenty pushen we de energietransitie in de volgende stroomversnelling. Hoe? Door samen te investeren in het opwekken van duurzame energie. Vanaf € 250 maak je al mee impact. Én je geniet van een voordeliger energietarief bij Bolt, waarmee je jaarlijks tot € 120 bespaart op je energiefactuur, per adres.
Bezoek de Plenty-websiteHaal meer uit je digitale meter
Iedereen heeft tegen 2029 een digitale meter in huis. Bolt helpt je om alles uit je digitale meter te halen. Je kan deze opties selecteren tijdens je registratie, of achteraf in My Bolt.
Dynamische prijzen
Optimaliseer je verbruik, betaal de marktprijs per uur en bespaar op je factuur.
Beschikbaar voor klanten in Vlaanderen met digitale meter en variabel tarief.Meer infoMaandelijks afrekenen
Je kan je verbruik ook maandelijks afrekenen in plaats van jaarlijks.
Beschikbaar voor klanten in Vlaanderen met digitale meter.Meer info
Vragen over onze tarieven
Toch nog een vraag? Contacteer ons.
Wat is een platformkost?
Voor onze diensten en het optimaliseren van ons platform betaal je maandelijks een vaste platformkost aan Bolt. Dit is de kost op je energiefactuur die naar Bolt gaat. We gebruiken deze kost onder andere om jouw online klantenzone My Bolt te onderhouden, de administratie met je energie-opwekker te regelen of onze klantendienst van gemotiveerde werknemers te voorzien. Maar bovenal om onze missie waar te maken: een duurzaam stroomnetwerk voor een klimaatneutrale toekomst.
Kan ik na mijn registratie nog veranderen van tarief?
Ja. Je kan op elk moment veranderen naar een ander tarief. Houd er rekening mee dat je bij Bolt Vast hebt gekozen voor een vast tarief voor 1 jaar. Wanneer je binnen het jaar verandert naar een ander tarief, moet je wel de platformkost voor een heel jaar betalen.
Waar kan ik de tariefkaarten vinden?
Aan het begin van iedere maand wordt er een geüpdatete versie van de tariefkaarten op onze website gepubliceerd. Deze kan je hier vinden. Daar kan je al de details over je energieprijs terugvinden.